آموزش نصب همراه بانک ملی
وبلاگ حرفه و فن
حرفه و فن

با سلام

در ادامه مطلب آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار همره بانک ملی را در گوشی به طور کامل توضیح داده شده است ;

با مراجعه به وب سایت اینترنتی بانک به آدرس   WWW.bmi.irو از طریق بخش همراه بانک ملی ایران فایل را گرفته  اسم نرم افزار BMI1_1   را از سایت ( لینک زیر ) دانلود می کنیم  .     http://www.bmi.ir/Fa/BMIServicesShow.aspx?sid=176

بعد نرم افزار را از طریق رم ریدر وارد گوشی کرده اگر از طریق بلوتوث وارد کنیم درست جواب نمی دهد  . و باید رمز دوم کارت را هم داشته باشیم که باید به دستگاه کارپرداز بانک ملی رفته و کارت خود را وارد کرده بعد رمز کارت را زده و زبان را فارسی کرده بعد در قسمت عملیات رمز باید در قسمت تخصیص رمز دوم  عد 5 تا 13  رقم را زده و همان عدد را برای بار دوم می زنیم تا گزینه با موفقیت انجام شد مشاهده کرده و عدد را در یک کاغذ می نویسیم.  بعد نرم افزار را در گوشی اجرا کرده از ما ،رمز عبور می خواهد اختیاری یک رمز می دهیم و این را در یک کاغذ می نویسیم چون همیشه هنگام ورود باید همان رمز را بدهیم پس رمز را داده و از قسمت OPTION   گزینه تایید را زده وارد نرم افزار می شویم وبرای دریافت رمز حساب به 2 طریق عمل می کنیم 1- در قسمت حساب ها وارد  دریافت رمز حساب می شویم . که در این قسمت شماره کارت همان عدد 16 رقمی که روی کارت سیبا هست را نوشته و در قسمت رمز دوم کارت عددی که در دستگاه کارپرداز خودمان دادیم را وارد کرده بعد از قسمت option  گزینه ارسال را می زنیم از ما می خواهد یک  sms بفرستد قبول کرده و بعد از 1 دقیقه یک پیغام ورودی از سیستم همراه می آید به قسمت صندوق پیامها با دکمه بازگشت بر می گردیم در صندوق پیام رمز ی برای ما آمده است که آن را یاداشت می کنیم.  و روش دیگر: 2- به شماره تلفنبانک 09622  زنگ زده و بعد شماره یک تلفن را زده و بعد شماره کارت را زده و بعد عدد رمز دوم را زده و بعد عدد 6  را زده و بعد عدد رمز را خودش می دهد.

 و بعد وارد حساب ها شده و قسمت ثبت حساب می شویم شماره حساب که همیشه داخل فیش حقوق می آید را نوشته و در قسمت رمز حساب عددی را که در صندوق پیام بعنوان رمز آمده بود را وارد کرده و بعد طبق روال قبلی ارسال کرده باز پیغام ورودی از سیستم همراه بانک ملی می آید که وارد صندوق پیا مها می شویم که مشاهده می کنیم حساب شما با شماره ........ با موفقیت ثبت رسیده است .

باز به قسمت حساب رفته و گزینه بروز رسانی اطلاعات حساب شده،  یک پیغام مبنی بر لطفا صبر کنید در حال ارسال پیام است ، yes   را زده و بعد از چند ثانیه پیغام ورودی  و دوباره به صندوق پیام می رویم و پیغام حساب های شما بروز شدند را مشاهده می کنیم . بعد به قسمت سرویس ها رفته و گزینه صورتحساب را می زنیم . شماره حساب خودش با رنگ آبی میاد اما رمز حساب که در قسمت صندوق پیام هست را زده و ارسال می کنیم بعد از چند ثانیه صورتحساب شما می آید . هر وقت پول از عابر بانک گرفتید  همیشه اول بروزرسانی را بزنید بعد صورتحساب را بگیرید و الان می توانید پرداخت قبوض و خرید شارژ سیم کارت و حتی به حساب سیبای دوستتان پول بفرستید 

                                                         

 



برچسب:, :: :: نويسنده : قاسمی

درباره وبلاگ

به نام خالق هستی .به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ توسط قاسمی دبیر حرفه وفن طراحی گردیده است.اميد است همکاران، دوستان و دانش آموزان عزيز با نظرات و پيشنهادات سازنده خود،در هر چه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ مرا ياري نمايند.
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 574388
تعداد مطالب : 445
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1