پیاده روی
وبلاگ حرفه و فن
حرفه و فن

 

آیا می دانید چه ورزشی به سلطان ورزش ها مشهور است و دارای فواید بسیار زیادی می باشد؟
پیاده‌روی یکی از بهترین ورزش‌های کنترل وزن است که مستقیما باعث سوختن چربی‌ها می‌شود اما برای یک چربی‌سوزی اساسی، لازم است که موقع پیاده‌روی، ضربان قلبتان بالا برود و البته در طول پیاده‌وری نیز میزان افزایش ضربان قلبتان باید کم‌وبیش ثابت بماند...

 


برای شروع بهتر است‌ ۳یا ۴ روز در هفته، روزی‌ یك‌ ساعت‌ پیاده‌روی‌ كنید و ۲ بار در هفته، به مدت ۳۰تا ۴۰ دقیقه‌ تمرین‌های ورزشی‌ دیگری انجام‌ بدهید.
وقتی عصبی‌ هستید، فشارخونتان‌ بالا می‌رود و آدرنالین در خونتان ترشح می‌شود. این اتفاقات برای واکنش‌های سریع و به‌موقع، هنگام استرس، لازم است اما اگر این استرس در طولانی‌مدت ادامه داشته باشد، باعث‌ تضعیف‌ سیستم‌ ایمنی‌‌تان می‌‌شود و مستعد ابتلا به‌ بیماری‌‌های مختلف ‌می‌شوید. پیاده‌‌روی‌ سبب‌ترشح هورمون بتا آندورفین شود که با مورفین هم‌خانواده بوده و کاملا آرامش‌بخش است. پیاده‌روی با افزایش ترشح این هورمون حتی سبب ایجاد نوعی اعتیاد می‌شود؛ البته اعتیادی سالم و مفید.



برچسب:, :: :: نويسنده : قاسمی

درباره وبلاگ

به نام خالق هستی .به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ توسط قاسمی دبیر حرفه وفن طراحی گردیده است.اميد است همکاران، دوستان و دانش آموزان عزيز با نظرات و پيشنهادات سازنده خود،در هر چه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ مرا ياري نمايند.
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 574390
تعداد مطالب : 445
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1