زیباترین قانون جهان
وبلاگ حرفه و فن
حرفه و فن
 
 
 
 
 
   
 
 
وقتی بچه ای از رانده شدن در رنج است، این احساس را در همه جا می یابد؛ حتی در آنجا که وجود ندارد. یا بدتر از آن، چون خود را برای برخورد با آن آماده کرده، به سوی آن جذب می شود.
نوشته بالا قستی از رمان شرق بهشت اثر نویسنده جان اشتین بک است. به جمله آخر آن خوب توجه کنید: «چون خود را برای برخورد با آن آماده کرده، به سوی آن جذب می شود.»
این جمله نشان می دهد که آقای اشتین بک هم مانند بسیاری از فرهیختگان و نخبگان گذشته از زیباترین قانون جهان، یعنی قانون جذب با خبر بوده است. به این دلیل گفتم زیباترین قانون جهان، چون این خود شما هستید که می توانید هر طور مایلید این قانون را برای زندگی خود وضع و اجرا کنید. شما می توانید مثل همان بچه کتاب اشتین بک از قانون جذب استفاده کنید یا این که با قدرت، برای پیشبرد و رونق بخشیدن به زندگی خود آن را به کار گیرید. مهم ترین نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که: این قانون کاملا در خدمت شماست. این شما هستید که آن را به زندگی خودتان دعوت می کنید.
قانون جذب در واقع همان افکار و تصورات شماست، زیرا در زندگی، شما همانی هستید و خواهید بود که به آن فکر می کنید. اگر در ذهن خود یک دختر یا پسر موفق و شاد را تجسم کنید و با اراده ای قوی و از ته قلب خواهان رسیدن به این خواسته باشید، در این هنگام قانون جذب یا همان کائنات با تمام قدرت و با استفاده از تمامی ابزارها، شما را به سمت خواسته تان سوق می دهد و برعکس اگر در ذهنتان خود را فردی ناموفق تصور کنید، باز هم کائنات تلاش می کند که شما را به این مقصود برساند.
شاید فکر کنید کائنات یا قانون جذب، بی شعور و بی اراده باشد. اما این طور نیست!
قانون جذب کاملا با اراده و با شعور است. در حقیقت ذهن شما، اراده و شعور قانون جذب است. ذهن شماست که قانون جذب را هدایت می کند. اما به این نکته هم توجه کنید که فقط طلب کردن کافی نیست. برای جذب قانون جذب، باید به آن ایمان کامل داشته باشید.
برای مثال اگر می خواهید یک نویسنده خبره و موفق شوید، تنها خواستن شما کافی نیست. شما باید تمام وجودتان در مسیر نویسنده موفق شدن در حرکت باشد. ممکن است در طول راه با موانعی برخورد کنید. اما ایمان شما باید آن قدر قوی باشد که به راحتی از این موانع رد شوید. شما باید از همین الان خودتان را یک نویسنده موفق ببینید. وقتی کائنات شور و شوق و اراده واقعی شما را برای یک نویسنده موفق شدن می بیند، تمامی سعی خود را می کند تا شما را به آن هدف برساند.
همان طور که گفتم، حالا انتخاب با شماست. چه بخواهید شاد باشید چه غمگین، چه برنده یا بازنده، موفق یا ناموفق، قانون جذب کاملا در خدمت شماست.
بنابراین دوست من! بهتر است تو هم بیکار ننشینی و برای فتح قله های موفقیت و شادکامی، از همین الان قانون جذب را به زندگی خود دعوت کنی.


برچسب:, :: :: نويسنده : قاسمی

درباره وبلاگ

به نام خالق هستی .به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ توسط قاسمی دبیر حرفه وفن طراحی گردیده است.اميد است همکاران، دوستان و دانش آموزان عزيز با نظرات و پيشنهادات سازنده خود،در هر چه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ مرا ياري نمايند.
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 574371
تعداد مطالب : 445
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1