نوع دكوراسيون محل كار و زندگي‌مان و انرژی های مثبت
وبلاگ حرفه و فن
حرفه و فن

 

 

شما با تغذيه مناسب مراقب سلامت خود هستيد. براي رفع نگراني از وضعيت جسمي‌تان به پزشك مراجعه مي‌كنيد اما خوب است بدانيد براي داشتن جسم و روح سالم، موارد بسيار ديگري هم دست به دست هم مي‌دهند و به ما براي رسيدن به سلامتي كمك مي‌كنند. يكي از عواملي كه شايد خيلي هم به آن توجه نمي‌كنيم، نوع دكوراسيون محل كار و زندگي‌مان است.

 

 




 

 

ميزان انرژي موجود در اين دو مكان كاملا مي‌تواند بر سلامت جسمي و روحي ما موثر باشد. همان‌طور كه مي‌دانيم انرژي حياتي در تمام موجودات، اجسام و در همه جا وجود دارد ولي در بعضي نقاط انتشار انرژي، بيشتر از جاهاي ديگر است. اصولا نقاط مرتفع مثل مناطق كوهستاني و جنگل‌هاي انبوه كه داراي درختان كهنسال بلند هستند و معابد، مساجد، كليساها يا مكان‌هايي كه مقبره بزرگواري است؛ هر جا كه انسان در آن به عبادت خدا مي‌پردازد و با فكر او تمركز مي‌كند و او را در قلب خود حس مي‌‌كند، به افزايش انرژي دروني انسان و شفاي او كمك مي‌كند.

دكوراسيون انرژي
به عقيده چيني‌هاي باستان، موقعيت و جهت پديده‌ها در فضا از اهميت به سزايي برخوردار بوده و محل سكونت، كار، نحوه قرارگيري اشيا، ميز، مبلمان، كتابخانه و ساير مايملك انسان كه او را از هر سو احاطه كرده‌اند، قادر به تاثيرگذاري بر سلامت رفتار و روان او هستند. براساس فنگ‌شويي اشكال هندسي، خطوط و استقرار صحيح اشيا در محيط‌هاي مناسب موجب همسويي نيروهاي آسماني با انسان و اشيا شده، سلامتي و موفقيت را به ارمغان مي‌آورند. اين تاثيرات، رفتار و شخصيت انسان را در جهت مثبت يا منفي و موزون يا ناموزون تعيين ميكنند. بديهي است كه اصلي‌ترين عصاره دكوراسيون انرژي يا فنگ‌شويي، توجه به هماهنگي موجود در طبيعت بوده و كشف رموز طبيعت كه همواره در حال سخن گفتن با بشر هستند و استفاده از آنها در زندگي شخصي.

 

 



براي تبديل محيط‌ اطراف خود به چنين اماكني چه بايد بكنيم؟ راهكار اجرايي براي بهره‌مندي از فضايي مثبت چيست؟


پاك كردن انرژي‌هاي منفي
احتمالا مي‌توانيد برخي از اين مكان‌ها را در اطراف خود مثال بزنيد، اماكني كه ارتعاشات منفي آنها بالاست. بسياري از ما تجربه كرده‌ايم كه هنگام مراجعه به بعضي جاها حال خوب ما، بد مي‌شود مثل جاهاي گرفته، بدون گردش و تهويه هوا، بدون نور و زندگي. علت اصلي آن بالا بودن ارتعاشات منفي در اين اماكن است. راهها و شيوه‌هاي متعددي وجود دارد كه مي‌توان با آن فضاها يا اماكن را از ارتعاشات منفي پاك و ارتعاشات مثبت و شفابخش را جايگزين آن كرد. اين عمل به خصوص در مكان‌هاي عمومي مانند هتل‌ها يا كوپه قطار بسيار مفيد واقع مي‌شود اما مي‌توان آن را به منظور پاكسازي و تقديس منزل، محل كار يا اتومبيل خود نيز استفاده كرد، اغلب افراد پس از اين عمل، احساس خوبي را تجربه مي‌كنند.



راه‌كارهاي موثر:1- فرض كنيد كه يك درمانگر بخواهد به شفاي بيمار بپردازد. كار كردن درمانگران در اتاقي كه از انرژي‌هاي منفي پاكسازي شده باشد، بسيار اهميت دارد. بهتر است در صورت امكان اتاقي انتخاب شود كه در معرض نور آفتاب بوده و به فضاي باز و هواي تازه دسترسي داشته باشد. پس آفتاب يكي از عوامل دفع انرژي‌هاي منفي است.
2- علاوه بر اين مي‌توان با دود كردن مريم‌گلي و سرو آزاد يا هر گياه خوشبو و ضدعفوني‌كننده ديگر، اتاق را پاكيزه نگاه داشت. پيش از برخاستن دود بايد يكي از درهاي خانه را باز گذاشت تا دود، انرژي مرده و منفي را جذب كرده، آن را از در اتاق خارج كند.
3- قرار دادن تكه‌هاي جواهر مناسب در اتاق نيز انرژي منفي را جذب مي‌كند.


 


چند توصيه ساده
حالا چند توصيه ساده براي اين‌كه محيط‌ اطراف خود را سرشار از انرژي مثبت كنيد:

1- هرگز به طور مداوم در اتاق بدون تهويه يا زيرنور چراغ‌هاي فلورسنت (مهتابي) كار نكنيد. اين نور فركانسي توليد مي‌كند كه با ارتعاشات هاله تداخل كرده، موجب بروز فركانس ضربه‌اي در حوزه انرژي مي‌شود. دامنه فركانسي اين نورها براي تندرستي زيان‌آور هستند.
2- وجود گياهان، مولد انرژي و شفابخش هستند. مي‌توانيد در اتاق خود از حضور زنده گياهان بهره‌مند شويد و زندگي را در كنار گياهان تجربه كنيد.
3-استفاده از رنگ‌هاي شاداب و انرژي‌بخش نيز مي‌تواند بسيار موثر باشد.
4- پخش موسيقي موزون براي از بين بردن انرژي‌هاي منفي در فضا و دفع امواج منفي مفيد است. كاري كنيد كه نور و هواي زنده و تازه به زندگي‌تان جاري شود. با خواندن نام خداوند مي‌توانيد اتاق خود را به مكاني پاكيزه و سرشار از انرژي مثبت تبديل كنيد.



برچسب:, :: :: نويسنده : قاسمی

درباره وبلاگ

به نام خالق هستی .به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ توسط قاسمی دبیر حرفه وفن طراحی گردیده است.اميد است همکاران، دوستان و دانش آموزان عزيز با نظرات و پيشنهادات سازنده خود،در هر چه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ مرا ياري نمايند.
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 574382
تعداد مطالب : 445
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1