داروخانه پروردگار
وبلاگ حرفه و فن
حرفه و فن

 

 هویج حلقه شده شبیه چشم انسان است..مردمک و عنبیه و خط نوری که به چشم میرسد درست مانند چشم انسان میباشد.تحقیقات نشان میدهد که مصرف هویج باعث افزایش جریان خون در  عملکرد چشم میشود. 

وقتی گوجه فرنگی را از وسط دو نیم میکنید چها تا خانه میبینید که قرمزندو دقیقا مثل قلب می باشد که آن هم قرمزبوده و چها تا بخش مجزا دارد . تحقیقات نشان داده که گوجه فرنگی خون را تصفیه میکند...
 

 حبه های انگور روی خوشه شبیه قلب هستند و هر دانه آن شبیه سلولهای خونی است.امروزه تحقیقات نشان داده که انگور برای حیات قلب بسیار مفیداست .

 گردو شبیه مغز انسان است . نیم کره راست و نیم کره چپ.قسمت بالای مغز و پایین مغز.حتی چین خوردگی های و پیچیدگی های آن هم شبیه نئو کورتکس میباشد.در حال حاضر میدانیم که گردو ۳۶ مرتبه نورونهای پیام رسان به مغز را گسترش میدهد.

 
تا حالا به لوبیا قرمز دقت کردیده اید؟ ..درسته ..شبیه کلیه انسان هست . تحقیقات نشان داده که لوبیا قرمز در بهبود عملکرد کلیه نقش بسزایی دارد.

 ساقه کرفس شبیه به استخوان است و این نوع از سبزیجات در استحکام استخوان بسیار موثر میباشد.استخوانها تشکیل شده از ۲۳٪ سدیم و کرفس هم ۲۳٪ سدیم دارد . چنانچه در رژیم غذایی شما سدیم وجود ندارد کرفس میتواند این کمبود را جبران کند .  

Sweet potatoes (سیب زمینی استامبولی) شبیه لوزلمعده می باشد که باعث تعادل قند خون در بیماران دیابتی میشود. 
 

کریپ فروت و پرتقال و انواع مرکبات شبیه غده های شیری هستند و در سلامت سینه و جنبش غدد لنفاوی در سینه موثر است.

پیاز شبیه سلولهای بدن میباشد.امروزه تحقیقات نشان داده است که پیاز نقش مهمی در خروج مواد زائد در بدن را داراست و باعث ریزش اشک و شستشوی لایه مخاطی چشم میگردد.

 



برچسب:, :: :: نويسنده : قاسمی

درباره وبلاگ

به نام خالق هستی .به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ توسط قاسمی دبیر حرفه وفن طراحی گردیده است.اميد است همکاران، دوستان و دانش آموزان عزيز با نظرات و پيشنهادات سازنده خود،در هر چه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ مرا ياري نمايند.
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 574389
تعداد مطالب : 445
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1