آیا میدانیدکه؟
وبلاگ حرفه و فن
حرفه و فن

شیر

شیر یک جانور درنده و خطرناک است،رنگ پوست ان زرد نزدیک به قهوه ای است.دم درازی داردو در آخر دم اش یک دسته موی سیاهرنگ دارد.دندان های تیزی دارد،وقتی که نعره می کشد انسان و جانور از صدای نعره او می ترسند.شیر گوشتخوار است.به موهای بلند و زیبایی که در سر و گردن شیرهای نر وجود دارد یال می گویند.

بد نیست بدانید:

  • لیمو شیرین

اگر چای را با پوست لیمو شیرین یا لیمو ترش دم کنید سرفه را آرام می کند. پوست لیمو شیرین، بر عکس پسر عموی ترش خود،برای اعصاب هیچ ضرری ندارد.

 

  • نارنج

پوست نارنج همه ی خواص پوست پرتقال را دارد.خوردن یک لیوان چای پوست نارنج(جوشانده)،با یک قاشق مربا خوری عسل و دو قاشق غذاخوری عرق بهار نارنج ،بی خوابی را برطرف می کند.چای پوست نارنج بهتر است دو ساعت قبل از خواب خورده شود.

 

  • نارنگی

از پوست نارنگی برای تهیه مربا و مزه دادن به انواع غذاها استفاده می کنند.پوست نارنگی شیرین تر از بقیه ی اعضای خانواده ی مرکبات است.

 

  • انار

کسانی که دندانشان را می کشند،برای جلوگیری از خون ریزی،می توانند پوست انار را بجوشانند و آب آن را در دهان بچرخانند و سپس بیرون بریزند .همچنین اگر لثه ی کسی چرک کرد،می تواند تا رسیدن به مطب دندان پزشک،کمی گرد پوست خشک شده ی انار را روی آن بپاشد.

 

  • موز

اگر لکه ی جوهری به انگشتتان خورد و خواستید آن را زود پاک کنید،قسمت داخلی پوست موز را روی لکه بمالید،فوری پاک می شود.

 


برچسب:, :: :: نويسنده : قاسمی

درباره وبلاگ

به نام خالق هستی .به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ توسط قاسمی دبیر حرفه وفن طراحی گردیده است.اميد است همکاران، دوستان و دانش آموزان عزيز با نظرات و پيشنهادات سازنده خود،در هر چه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ مرا ياري نمايند.
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 574376
تعداد مطالب : 445
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1